Shading & Texturing
in Blender3D

Realistische materialen voor renders & animaties

Shading is de term die in 3D modelling gebruikt wordt voor het proces
van materialen en texturen op het surface model te plaatsen.

Info over surface modeling

Materiaal instellingen

3 Soorten virtuele materialen

De materiaalstructuur is afhankelijk van het gewenste resultaat. Voor realistische renders die enkel binnen het blender programma worden gebruikt zullen we steeds Full PBR aanraden. Worden de objecten geëxporteerd via OBJ of DAE dan vallen alle node gebaseerde eigenschappen weg bij export.

Surface Modeleren

3D Modeling voor creatieve projecten

Surface modeling is een flexibele manier om 3D-modellen te creëren, waarbij het mogelijk is om gladde, vloeiende vormen en complexe topologieën te vormen. Dit maakt het ideaal voor product visualisatie.

Projecten met surface modeling

Bekijk de toepassingen van 3d design

Film props met complexe afwerking, technische prototypes, creatieve branding, relatiegeschenken, gepersonaliseerde artikelen, eigen 3D ontwerpen en meer.

Alle projecten bekijken

Contacteer ons

Vertel meer over jouw project en ondek de mogelijkheden

Geef jouw 3D-prints een unieke persoonlijkheid en laat jouw merk opvallen met onze branding- en personalisatiemogelijkheden. Neem vandaag nog contact met ons op om jouw ideeën te bespreken en jouw unieke 3D-prints te bestellen!

Wil je even bellen?