De foto wordt per pixel berekend, de tijd van de berekening is afhankelijk van de gebruikte lichtbronnen,
de materialen, de grootte van gebruikte texturen, de resolutie van de render en meer.
De belichting in een render bepaald het omgevingslicht en de interactie tussen de materialen op het 3D model en de gekozen lichtbronnen.
Ook de camera is volledig instelbaar. De focale lengte geeft ons de mogelijkheid om scènes met normale of groothoeklens te fotograferen.
Goed voor omgevingen, landschappen, architectuur en meer
10 - 35 mm
Wide angle
Alles in de scene staat scherpgesteld
Goed voor all-round neutrale beelden
50 mm
Neutraal
Het beeld van het menselijk oog
Goed voor beelden waar 1 item de aandacht moet roepen
100mm
Kleine scherptediepte
Groot verschil in scherpte tussen object en omgeving
Onze rendering- en belichtingsdiensten creëren fotorealistische afbeeldingen van uw 3D-modellen, met nauwkeurige materialen, texturen en belichting
Goed voor omgevingen, landschappen, architectuur en meer
Doorgaans hanteren we een standaard resolutie van 1920x1080 px
Echter is elk project anders en hangt de juiste resolutie af van het gebruikte medium.
Renders voor drukwerk hebben een hogere resolutie nodig dan renders voor een LED-paneel
Goed voor omgevingen, landschappen, architectuur en meer
Renders worden standaard in JPEG of PNG formaat afgeleverd
Deze afbeeldingen hebben een kleurdiepte van 16 bit
Alle renders kunnen dan bewerkt worden in programma's zoals Photoshop, Affinity en Davinci Resolve